středa 6. prosince 2017

Life quilt No. 47 Plaid Fence

Další z mých dek je opět inspirovaná Bonnie Hunter. Výzvu zveřejnila letos v létě na svém blogu. 
Z minulých projektů nebo nedokončených záměrů jsem schovávala zeleno - modro - bílé four patch, které se mi hodily do krámu. Doplnila jsem je několika dalšími a základ byl hotový. 
Šila jsem z nařezaných pruhů o šířce 5 cm. Tím jsem částečně vyprázdnila krabici s 5 cm pruhy. Velikost mých bloků je  21 * 21 cm. Práce šla rychle od ruky, dokončení bylo horší. 
Deka se bude stěhovat do UK.

Název: Kostkovaná ohrada
Velikost: 182 * 212 cm
Prošito ručně
Výplň 100 % PE
Zadní strana: bezejmené puntíky






I have finished Bonnie´s Hunter summer chalenge. I made this quilt from my  5 cm (2")  scrap bin which is nearly empty now. I found some orphan four patch in  my box and was happy to use it. Size of fence block is 21 * 21 cm (8 * 8 ").

Name: Plaid Fence
Size: 72" * 83"
Hand quilted
Batting: 100 % PE
Back: three colours pinka dot



2 komentáře:

  1. Ta vypadá nádherně! Máš opravdu cit pro výběr barev. Já jedu L+E projekt scrappy irisch chain a už mi to taky hezky kyne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta deka je úžasná. rušně prošívaná? Tak na to jsem se ještě nezmohla. Zadní puntíky jsou sice no-name, ale super. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.