pondělí 10. října 2016

Tvar na stovky střepin


English version

Představuji Vám jubilejní čtyřicátou deku s názvem: Tvar na stovky střepin.
Název jsem si vypůjčila (s laskavým svolením) od mého spolužáka Lukáše Vlčka z jeho básnické sbírky V hlubině koně tůň (vydalo nakladatelství KEY Publishing s.r.o. v roce 2010). Sbírku doporučuji, já si ji koupila hlavně kvůli Lukášovým kresbám.

Deka je pro moji dosavadní tvorbu velmi netypická:
1) Barevnost je neutrální. Moc jsem se nevyřádila, použila jsem hlavně bílo-modré a šedé látky.
2) Je to improvizace. Nešila jsem podle konkrétního patchworkového vzoru.
3) Líbí se na první pohled. Už několik kamarádek projevilo zájem koupit si ji. 
Co je naopak typické? Látky jsou opět recyklované: košile, povlečení, kousky předchozích projektů ... Typické je také to, že moje krabice zbytků stále přetéká.

 
Základní blok má rozměr 30 x 30 cm, použila jsem 5 * 7 = 35 bloků, takže ten, kdo umí počítat, již ví, že celá deka má rozměr 150 * 210 cm. Na zadní straně jsou neutrální puntíky, aby nerušily neutrální předek. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.