pátek 29. května 2015

Kolik kostlivců máte ve skčíni? - How many UFO´s do you have in your closet?

Dlouho jsem nenapsala ani řádek, zato jsem ušila několik stehů a vytvořila několik kostlivců.
V březnu jsem se začala zbavovat modrých látek a začala s X + blokem. V dubnu jsem měla ušitý top a tím jsem se zbavila i tmavé košile. Pak jsem začala přemýšlet o názvu a zadní straně. Název Křižácká výprava mi vymyslela sestřenice (Pavlo, děkuji) a zadní stranu jsem  ušila v křižáckém duchu během volného víkendu.

I did not post for long time but I made few stiches and made some UFO´s.
I started with  X + block  during March. I finished  top  in April and basted it. I have already a name: The Crusades. My first UFO is still  lying on the chair and waiting for quilting.







Polotovar jsem si vyžehlila, rozložila na zemi, sešpendlila a položila na židli, kde leží již celý květen. Kostlivec No 1 je na světě. Zatím se mi nechce do prošívání, takže bude pěkně odleželý.

Roztřídila jsem si odstřižky podle barev a pro svoji kolegyni jsem ušila červeno- hnědo- béžový mix.
I sorted my scraps by colours and made a top ind red- beige - brown.



Prodala jsem na Fleru deku a nová majitelka se přihlásila se žádostí o další. Dnes byla u mě doma a nechala mi svoje látky. Šít jsem nezačala a ani zatím nehodlám, ale přípravu jsem učinila. Prala jsem.

I have a custome order -  to make one more Brown scales quilt. I did not start with sewing yet but I made a preparation: I washed her fabric.





Poslední kostlivec je deka na stěnu pro kamarádku. Ručně prošívám, ale pomalu... 
Kolik kostlivců se najde ve Vaší skříni?





Last UFO quilt  is for my friend. I´m hand quilting very slowly...
How many UFO´s do you have?

2 komentáře:

  1. Ahoj Jitko, jsem na tom asi ještě hůř :). Asi to taky nafotím a dám na blog, protože to vypadá, že se flákám a nic nedělám ale rozešitého mám spoustu. Zatím toužebně vyhlížím prázdniny a doufám, že se jich dožiju v psychickém zdraví a kondici potřebné pro šití :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, stále se nějaký ten kostlivec u mě najde a pěkně si poleží, ale pak přijde jeho chvíle a je pryč. Teď mám odloženou výšivku sunbonnetky a několik bloků, které ještě nemají své místo určení.Příjemné šití přeje Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.