sobota 31. ledna 2015

How dificult is to find the right quilting pattern? - Jak těžké je najít správný vzor na prošívání?

I´m very close to finish  Grand Illusion mystery. I have made 15 blocks and the final size is   90 " * 59 ".
I have used white and blue fabric   Luxe in bloom by Sarah Watson, ArtGallery Fabric.  I have used  Painted Garden / Azalea in Yellow by  Dena Fishbein, FreeSpirit Fabric for the back.  I´m thinking abou the right quilting design. Make it by hand - it is better, or make it by machine - it is faster.  






Grand Illusion mystery je  téměř dokončeno. Ušila jsem 15 bloků velikosti 30*30 cm a spojovací pásky velikosti 7,5*30 cm. Výsledná deka i s bordurou je 150*230 cm. Na borduru jsem zvolila modro-bílou látku z kolekce Luxe in bloom od Sarah Watson, ArtGallery fabric, která celý ten barevný zmatek trošku umravnila. Top mám vyžehlený, sešpendlený se zadní stranou a výplní a nyní se rozmýšlím, jak asi deku prošiji. Ručně by to bylo nejlepší, na stroji zase rychlejší.
Na zadní stranu jsem použila látku Painted Garden / Azalea in Yellow od  Dena Fishbein, FreeSpirit fabric.Měla jsem jen 1.8m, tak jsem ji nastavila růžovou. 


5 komentářů:

  1. Jitko, to je luxusní deka. Kdo umí,umí. M.

    OdpovědětVymazat
  2. There are so many pieces, I think an easy machine quilting pattern is the way to go.

    OdpovědětVymazat
  3. Týb brďo, ty jsi rychlík.. Já mám 10 hvězd a zjistila jsem, že nenávidím jeden blok, snažím se mít to scrappy, tak budu muset ještě dokoupit... Tvoje deka má krásné barvy, moc se mi líbí ten červený lem. Prošití je jasné - přehoz strojem, nadýchaná deka - ručně.

    OdpovědětVymazat
  4. Your colour choices a really effective. Well done.

    OdpovědětVymazat
  5. Your quilt turned out lovely. I also did orange sashing on mine. However I think I like yours more.

    Great job!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.