sobota 23. listopadu 2013

Těším se na další mystery s Bonnie Hunter- I´m looking forward next Bonnie´s Hunter mystery

Před tím, než se pustím do dalšího mystery s Bonnie Hunter, je dobré uklidit ze skříně všechny kostlivce. A také mohu veřejně přiznat, kolik vzorů Bonnie Hunter jsem vlastně použila.

Before I start nex Bonnie´s Hunter mystery I should show you how many quilts I made with Bonnie.
First is The Rainbow Mountain Quilt. It is a classic pattern shown in many quilt magazines. 


První byly duhové hory. Je to klasický vzor, návod byl ve Švadlence, šije se rychle, je efektní. Já jsem použila návod od Bonnie.

Další je Vánoční deka pro Jarku- vzor Pineapple Blossom.
Next is The Christmas gift quilt for my sister Jarka- Pineapple Blossom.



Třetí dekou je Jákobův žebřík.
The third one  is Jacob´s ladder.


Další deky jsou poloviční, zato jsou dvě. Vzor Star-Struck. 
Nex two baby quilt is   Star-Struck pattern. 


Číslo šest patří Vánočním dlaždicím pro babičku. Je to ze sloupku Addicted to scrap, použila jsem i propletený vzor na borduru.
Number six is for Christmas tile quilt. It come from Quiltmaker Addicted to scrap. And I used braid border - another Bonnie´s pattern.


Sedmička patří Spiderweb. Seven is for Spiderweb.



Osmička je pruhovaná. Eight is stripy. 


První deka, kterou jsem šila jako mystery je Easy street.  
My first mystery ever: Easy Street.


Konečně na závěr Jarek se žení. Napočítala jsem 10 dek. Už mám vybrané látky na nadcházející mystery, ale o tom až příště.
Finally: Jared takes a wife. I count 10 quilts. I have already choose fabric and colours for upcoming mystery, I show it next time.



Poslední akcí je několik vzorů - mašloček, které pomalu po dvojicích šiji, když nechci odstřihovat niť.
The last small UFO I sew together with another blocks not to cut a string.


Podívejte se na další polotovary: 
See other process at: 
Jo´s Country Junction




3 komentáře:

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.