úterý 5. března 2013

Podklad pro moje vločky - Some backgroud for my snowballs

Přemýšlím, co se svými vločkami udělám. Zatím mám v plánu použít žluto-oranžové pozadí. Doplnila jsem si své skromné zásoby žlutých látek.



I thing what to do with my snowballs. I plan to use yellow-orange background. I make some shopping to replenish stock yellow fabric.

WIP Wednesday at Freshly Pieced

5 komentářů:

  1. Beautiful! I love what you do with color!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, tyto snow balls se mi líbí více než rose stars. Těším se, že ti budou přibývat.

    OdpovědětVymazat
  3. I love your snowballs! I think the yellow and orange will be awesome :-) Thanks for stopping by WIP Wednesday at Freshly Pieced!

    OdpovědětVymazat
  4. No to je nádhera a pro mě nepředstavitelný proces výroby... Obdivuji!! Jitko, děkuju moc, zítra napíši!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.