středa 19. září 2012

Znovu pruhy - Again strips

Minulý týden jsem párala a párala. Odpárané kousky nyní skladuji na hromadě odstřižků, s kterými si zatím nevím rady. Vypadá to na další pruhovaný scrap. Bloky jsem spojila do topu a přišila bordury. Látku na zadní díl jsem již měla vybranou předem, je ze stejné kolekce (Heirloom od Joel Dewberry) jako bordura a jmenuje se  Ornate Floral in Amber (něco jako ozdobený, květinový, jantarový)  a látka na borduru má název  Paisley in Amber (slovník překládá jako kašmírový vzor s křivkovými obrazci, jantarový).  Začala jsem i prošívat, tentokráte na stroji, abych měla dříve hotovo. Použila jsem kráčející patku a melírovanou nit. Vzor prošívání je na obrázku. Nemá žádný název a použila jsem jej od kraje ke kraji.



All last week i riped my guilt top.  I put unstitched pieces to a scraps box for future string quilt. I sewed blocks into top and  connected borders. I have already choose a fabric for  backing. It is  Ornate Floral in Amber from   Heirloom collection by  Joel Dewberry. I choose for borders   Paisley in Amber. I have started quilting by machine. I used walking foot.

WIP Wednesday at Freshly Pieced

2 komentáře:

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.