pátek 6. srpna 2010

Hotovo!



Po pěti letech se mi konečně podařilo dokončit zkušební deku. Jednak jsem zkoušela ruční quiltování a také svoji trpělivost. Chyběl skutečně jen kousek, dnes už mám vypráno a začala hádka o vlastnictví deky. V počátku vzniku jsem ji věnovala ELišce. Ta dostala deku jinou a Zkušební přešla do vlastnictví Vaška. Ovšem Václav by rád každou deku, kterou ušiji.





Na jaře jsem začala přemýšlet a šít hvězdy v červené a fialové, některých látek jsem se zbavila, jiné jsem dokoupila a samosebou zbyly. Top jsem ušila na starém stroji, ketrý je sice nádherný, ale šije jen rovně. Většinou to stačí, ale na prošívání jsem si pořídila Janome 7700. Deku jsem quiltovala strojově a musím konstatovat, že nový šicí stroj dobře šije.



Většina látek je nepoužitých, některé se válely u nás doma již několik desetiletí. Jiné pochází z domácí recyklační linky - taťkovo pyžamo, košile ze second handu, závěs z kuchyně.


Inspirovala jsem se u Bonie K Hunter a na zádíčka použila zbytky. Nechtělo se mi kupovat nový kus a zrecyklovala jsem povlečení a pár dalších kousků.

1 komentář:

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.